Puan vermedi·432 syf.··
2022 12. kitabı
·
51 günde okudu
·
Okunma: 18 Eylül 2022 11:40
O kadar erteleyip sonunda okuyabildigim kitap...Bence çok emek gerektiren bir kitap,ilmek ilmek işlenmiş birtek son 30 sayfası çok amatorceydi onun haricinde çok akıcı ve harikaydı...Kitaptaki kişiler ve yaşadıkları çoğunlukla gerçek, okudumadan önce yazarın son sözünü okursanız ve karakterleri okurken internetten arastirirsaniz cok daha fazla keyif alabilirsiniz...İyiki okudum dediğim kitaplardan tavsiye ederim...
Nietzsche AğladığındaIrvin D. Yalom · Ayrıntı Yayınları · 202470bin okunma
·
71 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Niertzche olduğundan benim gibi okurlar bir tık mesafeli duruyor sanırım:)
Serhat Tezer
Gönderi Sahibi
Evet çoğu kişi öyle gerçekten :)Nietzsche ve diğer kişileri kitap okumadan internette kısa bir arastirsaniz okurken size yeterince kolaylık sağlar
Dili çok felsefi mi?
Serhat Tezer
Gönderi Sahibi
İçeriği felsefi ama dili felsefi değil, kolay ve keyifle okunan bir kitap