·736 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Eylül 2022 13:14 Sanırım ilk defa ana karakterin erkek olduğu bir seri okuyorum. Konusu ve akıcılığıyla sizi anında içine çeken bir kitap. Kitap kalabalık bir ortamda başladığı için sinirlenmiştim kimseyi aklımda tutamıyorum diye ama kısa süre içerisinde sadeleşiyor ve Kvothe'nin güzel olduğu kadar sarsıcı hayatına giriş yapıyorsunuz. Normalde okuduğum serilerden çok daha farklı bir fantastik ortam mevcut. Sanki gerçeğe daha yakın gibi. Çalışma hayatım yüzünden okumam bu kadar uzun sürdü yoksa çok kısa sürede bitirebilirdim.