Puan vermedi·219 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Eylül 2022 23:13 Davaları anlaşılır buluyorum diyemem. Net olarak söylüyorum ki anlaşılmaz da bulmuyorum.
Eylül darbesi öncesi ve sonrasına dair çok roman, öykü okudum. Edebiyat denince devrimciler önden gider. Raconu bilirler. Özgür kalemleri cesurdur da. Okuduğum diğerlerinden ne çok farklı ne de aynıydı. Yazarı ve kalemini sevdim. Acı hep aynı hissi bırakıyor içimde. Ama biz sadece haber alan gelecek nesiliz. İzleyici olduklarımızdan da mesulüz.