Kitap açıklamasından ötürü bir gezi hikayesinden farklı felsefi çıkarımlar okuyacağımı düşündüm de okumadım yani böyle bir şey yoktu, sanırım kapağın arkasındaki açıklamayı yanlış yazmışlar. Dahası, yazar isminden dolayı birkaç aykırı yazılmış metinler de gözetledim ama malesef yoktu.
Gezi metinleri meraklısı okurlar için ilginç bir kitap olabilir. Benim için değildi. Bende yarım kaldı.