·116 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Eylül 2022 00:43 Bir oturuşta büyük bir merakla bitirip çok sevdiğim bir kitap oldu. Yazar ile ilk defa bu kitapta tanıştım. Bir öneri üzerine bu kitabı okuma fırsatım oldu. Kitabı okurken bir sonraki sayfaya geçtikçe yazarla yan yana gibi hissediyordum. Sanki bu ölümsüz çifti çok yakından tanıyor gibi. İtiraf edeyim yazarın eşiyle vedasını okumak yaşadığım zor zamanlarda karşıma çıktığı için fazlaca duygulandım. Bazen diğer sayfaya geçmeden önce durup soluklanmam gerekiyordu. Harika bir anlatıydı. Teşekkürler Fournier