Son dönemlerde yazılan en iyi genç kurgu budur bence. İkinci kitabın nasıl devam edebileceği ile ilgili asla fikir üretemediğim bir kitap. Sonu gerçekten mükemmeldi. Hatta şöyle ki kitabı bitirdilten sonra etkisinden çıkmam 2 saatten fazla sürmüş bile olabilir.
Kitap akışı başlarda sıkıcı gibi gelsede Ansel ve dedektifin atışmaları çok hoş. Ansel'in arkadaş grubu için güzel şeyler pek söyleyemem ama asla onlardan nefret etmeyi gerektiren bir durum olmuyor bu da çok hoşuma giden diğer taraf.
Bütün kasaba çok büyük sırlarla dolu ve bunun etrafında dönen olaylar üzerine işlenen cinayetleri okumak gerçekten çok zevkliydi.