Bu kitabı çok beğendim. Okurlara da gönül rahatlığıyla tavsiye ederim.
Kitabı biraz özetlemek gerekirse eğer,
Mevlana Celaleddin Rumi ve Şems i Tebriz'in aralarındaki o muhabbet, aşka yöneliş , öze dönüş anlatılmakta. Bu bağ kimine ağır, kimine anlaşılmaz, kimine ise güzel gelir.
Bu muhabbet yüzünden çok zorluk çekilir, karşıt fikirli insanların diline dolanırlar. Yine de Aşk a yürümekten vazgeçmezler.
Bu Aşk için verdikleri çaba ve fedakarlıklar anlatılmaktadır.
Çok güzel, sürükleyici bir kitap .
Okumanızı tavsiye ederim.
Kendinize dönüp ben kimim ,amacım nedir ?soruları sorulmaktadır...