·384 syf.····Okunma: 08 Ocak 2020 00:00 İlk 2 kitaba kıyasla beğenmedim diyebilirim.Seri yarım kalmasın bitsin diye yazılmış gibiydi.İlk kitaptaki heyecanın yarısı bile yoktu, belki 2. Kitap ile yarışabilir bilemem yada 1&2'den aldığım heyecanı alamadığım için yada seri bittiği için üzgünüm o kadar.