Çok umutlu olduğum bir kitaptı. "Yazmak" hakkında kitaplar okumak hobimdir :) Maalesef ki okumakta çok zorlandım. Yazmak hakkında püf noktaları yani gerçekten bu sanat hakkında derin bir kitap beklerken ben, yazarın yazma serüveninin içinde buldum kendimi. Açıkçası çok da merak ettiğim bir yazar değil o yüzden akmadı kitap. İlerleyen kısımlarda faydalı kısımlar vardı ama genel olarak beni sıktı.