Puan vermedi·112 syf.····Okunma: 29 Eylül 2022 13:08 Kitap, ütopya olacağım diye yola çıkmış bir distopya benim için .
İnsanı merkeze almaktan o kadar uzak ki ..
İnsan, yazara göre adeta fabrikada seri şekilde üretilmiş bir makine ve görevi de sisteme uygun hareket etmekten başka bir şey değil .
Neredeyse her cümlesi beni rahatsız etti. İnsana dair bu kadar sığ ve pragmatist yaklaştığı için kitaba (aslında yazara) ısınamadan hızlıca soğudum; yine de "nasıl olmamalı" açısından bakınca harika bir kitap:)