Istanbul da yaşadığım yıllarda sürekli kitap aldığım bir sahaf vardı ve birgün yine kitap almaya giderken bana bu kitabı önerdi ama sahaf acayip şekilde sarhostu ilk elime aldığımda hem kalınlığı hemde oğuz atay ı o zaman bilnedigimden geri bırakmak istedim ama sahaf ısrar edince kırmadım ama iyiki okumuşum inaninki okudugunuzdan sonra bir takım değişimler olacaktır hayatınızda