·414 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Eylül 2022 20:44 İlk okuduğum Salahaddin Enis kitabıydı. Kitabı genel anlamda çok beğendim. Sadece kadınların şehvet düşkünü ve genetik olarak aldatmaya meyilli olarak tasvir edilmesi biraz rahatsız etti. Onun dışında oldukça etkileyici ve akıcı bir kitaptı. Fikriye isimli genç bir kızın başından geçenler ve ruhunu şeytana satması genel konusu kitabın. Çok ciddi eleştirel bir bakış var kitapta İstanbulun kalbur üstü insanlarına. Zengin muhitlerde açlık, kıtlık, savaş demeden yaşayan insanların hikayesi.