Puan vermedi·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Ekim 2022 00:30 Okuduğum ilk mitoloji kitabı diyebilirim. Çok fazla karakter ve yaşadıkları çarpık ilişkiler beni çok cezbetmiyor diyebilirim ama çok beğenildiği için okumak istedim. Sonuç ne mi? Gerçekten beğendim. Düşündüğüm kadar yormayan akıcı bir kitap. Ah Kirke.. hüzünlü kraliçem..