İbni Kayyim El Cevziyye
9.2/10 · 32 okunma
·
16 Gösterim
5 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bir Hiç
Gönderi Sahibi
Bizim de gözümüzü yaşlı bıraktılar .. Umutlarımızı.. Çabamızı. ... Bel ki bir gün kitabın gözyaşları diner Ç.
Bir Hiç
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim size. Kitabı gözü yaşlı bırakmayacağim. Kitabi okuyacağim.🌼. Sağ olun. Ç.
Bir Hiç
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim. Sağ ol. Belki bir gün. Ç.