·355 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Mayıs 2017 00:00 Kitapta her şey o kadar güzel anlatılmış her ayrıntı o kadar güzel betimlenmiş ki ktabı okuduğum dönem boyunca kendimi Maycomb ilçesinin sakinlerinden biri gibi hissettim. Irkçılık, beyazların siyahilere yaptığı iğrenç insanlık ayıbı bir çocuk gözünden çok güzel anlatılmış.