Selamlaaar :)
Bol spoili bir inceleme olacak!
Size N. G. Kabal 'a ait olan Gecenin Hikayesi - Aşeka kitabı ile geldim.
Serinin II. kitabını inceliyoruz. İlk kitabın incelemesini buraya bırakıyorum.
#182171865
Şuan ki incelemeye geçiyorum.
Maya, o kadar çok ihanete uğruyor ki bu kitapta. Kimseye güvenemiyor.
O kadar çok sır saklanıyor ki ve o sırlar ortaya çıktığında herşey karışıyor.
Kuzeni Dila'nın ölümünü öğreniyoruz önce, daha sonra Armoni'nin üvey kardeşi olduğunu, daha sonra da annesinin ölmeden doğum yaptığını ve Pamir'in yaşadığını öğreniyoruz.
Pamir, sizce nerede?
Soğukların kraliçesi olan Riva'nın yanında çıkıyor ve kızım diye seviyor psikopat.
Bağırmak istedim Maya ile birlikte; "O senin kızın değil" diye. :)
Ve Maya'nın kanı ile ilgili gerçekler!
Doğan bütün Yıkıcıların, kanının zehirli olduğunu öğreniyoruz. Bunu Maya'da bilmiyor ve Fetih'in yatağa düşmesiyle öğreniyor. Gerçi biz onu öldü sanıyoruz.
Ben hâlâ Doruk ve Ayaz'ı sevemiyorum. Ne olacak benim karakter sevememe huyum :)
Ve Maya, akademi de ya da Fetih'in yanında kalmıyor. Fetih'in ihaneti ile birlikte artık babasında kalıyor.
Bundan sonra olacak olanlar daha önemli tabi ki.
Ben III. kitaba geçiyorum. Sizi de bekliyorum.
İyi okumalar efenim :)