Bende farkındalık oluşturan birçok cümleye sahip bu kitap. Büyüdüğüme pişman oldum kitabı okudukça keşke hep çocuk kalabilseydik keşke fikirlerimiz belli kalıplara sokulmadan önce bunun farkına varabilseydik de engelleme şansımız olsaydı. En çok da hayata farklı bir bakış açısıyla bakmam gerektiğini öğretti bu kitap bana.