·70 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Ekim 2022 17:33 Yine Stefan Zweıg yine okurken beni heyecanlandıran bir eser.. İki adamın Avrupa'ya doğru yolculuk eden bir gemide denk gelmeleriyle olaylar gelişmeye başlar. Karakterlerden biri doktordur, başından geçen, taşımakta güçlük çektiği ve görev bildiği bir olayı tüm gerçekliğiyle diğer karaktere anlatır. Eserin sonunda doktor esrarengiz bir olayla ortadan kaybolur. Okumaktan zevk aldığım bir eserdi. İyi okumalar...