Seve seve tavsiyede bulunabilirim... Hele hele şu an okumakta olduğum Nar Ağacı kitabıni şiddetle tavsiye edebilirim... Lütfen okuma listenize ekleyin... Zamanı geldiğinde bu kitabı sizinle tartışmak isterim 😊
Eylül ayı deyince öğretim ile ilgili bir şeyler olduğunu düşündüm. Bana kalırsa kitap okumak için her zaman vakit vardır.. Sadece bazı kitapların bitmesi biraz daha uzun sürebilir. Allah kolaylık versin