Puan vermedi·128 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mayıs 2017 11:35 Açıkcası beğendim kitabı. Çok güzel ve sade bir dille yazılmış. Ama kitabın adındaki farelerle ilgili bir bağlantı kuramadım. Çünkü farelerden azcık söz etmiş. Mutlaka bir daha okuyacağım kitaplar arasında. John Steinbeck çok güzel yazmış kitabı. İki iyi arkadaş olan George ve Lennie'nin yaptıkları yolculukları ve çiflikte yaşadıkları anlatılıyor. George'nin akıllı olması, Lennie'nin ise yarım akıllı olması fakat ikisinin dostlukları anlatılıyor. Kitabın en son olayında şok oldum çünkü öyle bir olay beklemiyordum.