Puan vermedi·520 syf.····Okunma: 08 Ekim 2022 12:05 Nihayet bitirebildim. Yarı otobiyografik bir roman. Çıraklıktan olgunluğa geçiş sürecinde, burjuvazi bir aile tanışmasından sonra, yani eğitimsiz bir işçiden başarılı bir yazara dönüşen bir yazarın mücadelesini anlatıyor. Bu mücadaleye hayran kaldım ama hedefine ulaşınca da heyecanını motivasyonunu kaybetmesi de çok ilginç. Gençlerimizin okumasını daha çok önerebilirim. İyi okumalar, kitapla kalın