George Orwell'ın 1984 ve Hayvan Çiftliği kitabından sonra merak ettiğim bir eseriydi.
Diğer kitaplardaki hava yoktu.
Baş karakterimiz Gordon kendi çapında paraya ve kapitalizme bir savaş açmış durumda. Ancak çok da başarılı olduğu söylenemez.
Çünkü bu mücadelesi sırasında kendine ve çevresine zarar vermekten başka bir şey yapmadı . En sonunda da karşı çıktığı düzenin içine severek geri döndü .