Puan vermedi·176 syf.····Okunma: 09 Ekim 2022 11:26 Bitirdim ama sığ buldum. Yani değinilen çok şeye katılıyorum. Fakat günlük hayatta belli bir kesimin günlük konuşmaları bunlar. Birçok insanın düşüncesi…
Otursa babamda aynı şeyleri yazar eminim.
Ayrıca benim bile gözüme batacak kadar çok kelime hatası var. 12. Baskıda bu olmamalı. Cemil Meriç’i seviyor yazar belli. Bende severim. Ama Cemil Meriç “her aklına geleni yazmak, yazmak değildir” der. Sevdiğim birkaç kitap sayfasında görmüştüm yazar çok seviliyor olduğundan tamamını okudum. Deneme türünde. Denemeleri çok seviyorum. Kendimde bir gün yazmak istiyorum ama herkesin harcı değil. Çok okumak, çok gelişmek lazım. En azından bunu bir kere daha görmüş oldum. Keşke acele etmeseymiş bu kitabı yazmak için. Yazarın bir romanına da şans vereceğim kısmet olursa. Ön yargılı olmamak lazım. Ben seçemedim bence. Eminim güzel kitapları vardır.