"Her şey yalnızca içeride kalıyor..."
Selam Arkadaşlar
Bugün sizlere kalemini sevdiğim yazarımız Stefan Zweig'ın bu ay okuduğum kitabı Ay Işığı Sokağı ile geldim.
Stefan Zweig bu kitabında bizleri insan psikolojisinin yine karanlık ve zayıf köşelerinde dolaşıp karakterlerin ruhlarının içlerine yolculuğa çıkarıyor.
Bu kitapta Ay Işığı Sokağı, Leporella, Nişan, Leman Gölü Kıyısında Olay, ve Avare adlı beş hikayemiz var. Hepsinin sonu ne yazık ki ölüm ve intiharların içinde olduğu kötü trajik bir son ile bitiyor.
Ay Işığı Sokağında cimri takıntılı bir adamın karısını kaybettiği ruh halini.
Leporella adlı novellasında sadakatin sınırlarınının fazlasıyla aşılmasını.
Nişan adlı öyküde savaşı empati yaparak göstermesini
Leman gölü adlı hikayemiz de karakterin savaşın sonucu kendini ait olmayan yerde çaresiz hissetmesini
Avarede ise okulda mezun olamayacağı için öğretmenlerine saygısızlık yapan lise öğrencisini anlatıyor..
Ben kitabımızı çok beğendim ve kesinlikle tavsiye ederim.
Kitapla kalın dostlar