Kitabın ismini çok sevdim belki de kitabı okumak istememin sebebi budur. Şair sadece bir konu üzerinden yazmamış bu kitaptaki şiirlerini, kitapta birbirinden farklı birçok konudan şiir bulabilirsiniz. Defalarca okuduğum mısralar oldu. Ben genel olarak beğendim.