Puan vermedi·189 syf.··Beğendi
· Edebiyat, insanın düşünce ve ideallerinin tapınağı olarak görmeye başladım. Kötüsünden iyisine, tarihçisinden büyük düşünürüne ,sırf zihinleriyle yazanlardan kalbini ve ruhunu kullanarak yazanlara kadar farklı beyinlerden oluşmuş bir tapınaktı..