Çok çok çok beğendim ama benim için yarım kalan bir hikaye oldu.
Ben bu kitapta her seyin ötesinde kdının önemini ve gücünü gördüm. Dünya nın öbür ucunda da olsa baöbaşka kültürlerde de olsa acı aynı acı, sevgi aynı sevgi işte.
Kapitalizmin insanların sefaletinden, fakirliğinden ve çocukların açlığından nasıl beslendiğini olağanüstü bir gerçekçilik ile anlatıyor. Kapitalist düzenin insanları nasıl acımasız ve duygusuz olmaya sürüklediğini gösteriyor bu kitap. Yine de iyi kalanl olabilir, her seye rağmen birlikte olmanın gücü de var kitapta.
Ben cok gec kalmısım okumak için sizler bir an önce okuyun.