·168 syf.····Okunma: 09 Ekim 2022 11:13 Başlangıçta çok güzel gidiyordu, keyifli bir okuma oluyordu benim için.~~spoiler 》Ama yine mutsuz sonla biten bir kitabı okuyormuşum meğersem.~~ Kitapta bir çocuğun yani ana karakterin saf ve iyimser tarafıyla,hayal dünyasının zenginliği ve güzelliğiyle mutlu oluyorken kendinizi iyi hissediyorken..
Bir yandan da çocuğun etrafındaki kötü ve acımasız insanların sergiledikleri davranışlarından ötürü sinirleriniz gerilebiliyor.
Benim için mutlu son ya da mutsuz son farketmez ben kaliteli ve iyi bir kitap okumak istiyorum diyorsanız ~~> Keyifli okumalar dilerim