Bugün Nilgün Marmara'nın ölüm yıldönümü, 35 yıl önce bugün hayata veda etti.Geç tanıştım onunla ama sanki yıllardır duygularımı, düşüncelerimi paylaştığım bir arkadaşım, sırdaşım.O, eşinin bile şiirler yazdığını bilmediği bir kadındı veda mektubunda da belirttiği gibi "yabancıların en yakınıydın sen". Biraz gönlünün alınmasını istemişti belki de. Ama olmadı,29 yaşında yaşadığı binanın 5. katından atlayarak gittikçe soğuduğu hayatına son verdi. Kendine yerleşemedi,dünyada bir yer edinemedi... Onunla tanışmayı gözlerinin en derinine inerek, onu dinlemeyi onunla konuşmayı çok isterdim. "Öyle güzelsin ki kuş koysunlar yoluna..." Nilgün Marmara
·2 alıntı·
768 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.