Puan vermedi·244 syf.··
Beğendi
·
2022 1. kitabı
Selahattin DEMİRTAŞ’ın böylesine geniş bakış açılı olması ve kendi halkının gördüğü acıları söylemese de benzetmeye çalışıp dile getirmesi. Üstelik bu kitabı cezaevindeyken yazması ve kitabı eşi ile çocuklarının katkısıyla yazması bambaşka bir duygu katmış kitaba. Gerçekten hayatımda okuduğum en güzel romanlardan bir tanesi olabilir. Bu güzel romanı bizlerin de okumasını içten isteyip bastırılması.. mükemmel ötesi
EfsunSelahattin Demirtaş · Dipnot · 20244,882 okunma
·
59 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.