Kitabı çook beğendim. Bence hayatın gerçeklerinden kopmamış. Çoğu aşk romanının aksine bizi hülyalarda gezdirmemiş. Yanlış anlaşılmasın böyle olan kitapları da seviyorum ama bazen de farklı bir kurgu arıyorum. Karakterlerin yaşamındaki iniş çıkışları çok sevdim. Hayatlarının bazı noktalarında yenilen, acı çeken, mutlu, kazanan veya mutsuzlar. Kitap okurken kendimi onun yerine koyacağım karakteri ararım bu seferki Hareton'du ve en üzüldüğüm karakterde oydu. Ah Hareton üzümlü kekim keşke Catherine bu kadar kibirli olmasaydı daha önce mutlu olabilirdin. Sonu iyi ki öyle bitti yoksa gerçekten çok üzülürdüm ve bu kitabı pek sevemezdim.
Bazı karakterleride yorumladım
Hindley Earnshaw: cellat eğitmeni
Heathcliff: cellat veya ruh emici felan olabilir
Catherine Earnshaw: felaket tellalı (onu hiç sevmedim)
Hareton Earnshaw: ♡
İsabella Linton : Bahtsız bedevi
Nelly Dean : Bilge
Benim anladığım kıssadan hisse kibirli olmayın doğru adamları seçin:)