Puan vermedi·160 syf.····Okunma: 17 Ekim 2022 00:08 Kitaba başlayıp, mektupları okuyunca çok keyif aldım. Ne güzel sevgiler, sevilmeler varmış. Bazen iç çekerek bazen düşünerek dikkatlice okuyorsun. Bunların hepsi evlenmeden önceki safhalar. Birde karşı taraftan yani Kadınlarımızın tarafından yapılacak yorumlar daha değerli olacaktır. Şahsen ben evlendikten sonraki süreçte daha çok sevdim eşimi, tanıdıkça aşık oldum, ama amansız bir hastalıktan dolayı kaybettim. Bir daha da hiç kimseye “ Seni seviyorum” demedim.. Kitabın sonunda okuduklarım pek hoşuma gitmediği için kendimden örnek verdim..
İyi okumalar