Kitabı okurken sürekli sinirden gülerken buldum kendimi. O kadar sapkın zihinler bu zihinlerin ortaya koyduğu hadisler ve buna inanan kadını döven,sömüren,küçük gören bir kitlenin olması… 7.yyden beri kadına mülk edinme hakkını veren , kadının seyahat,eğitim, sosyal ve hukuki alanda en az erkekler kadar özgür bırakılan bu din yıllarca bize kadını dışlayan bir din olarak pazarlanmış . Hristiyanlıkta, yahudilikte olan inanışların islamiyete mal edilmesi. Medeniyetin beşiği Atinada kadınlara yapılan muameleler…
Kitap içerisinde bir çok konuya değinilmiş. Bir çok doğrusunu bildiğimiz yanlışlara… Ve bu hadislerin özellikle kadın düşmanlığı ile ilgili olanların çoğunun,ebu hureyre gibi isimin kaleminden çıkmış. Gazalinin İhyâ'u Ulmû'id-Din eserinde de kadınlara karşı söylemler var. Özetle kadınlarla ilgili bir çok hadisin ataerkil bir zihniyetin ürünü olduğunu kuranda bunlarının aslının mümkün olmadığı vurgulanıyor. Bu konularda aklında soru işareti olan her kadın okumalı.