Olağanüstü ögelerle beslenmesine rağmen gerçekçiliğin üst seviyede olduğu bir eser olduğunu düşünüyorum. Sonu tamamlanmamış hissi bıraksa da ben okuduktan sonra yazarın anlatmak istediğini kavrayabildiğimi düşünüyorum. Kendimden çok şey bulduğum bir kitap oldu, okuyunca wow olmuyorsunuz fakat bir süre sonra içinize işlediğini fark ediyorsunuz. Tavsiye ediyorum