·128 syf.····Okunma: 17 Mayıs 2017 00:00 Kitapçı abinin önerisiyle okuduğum fakat okurken bir hayli sıkıldığım bir kitaptı. Betimlemeler veya cümledeki edebi şeyler çok basitti hiç etkisinde kalamadım. Bilmiyorum, belki de Orhan Pamuk'tan sonra başladığım içindir :) Yine de emek..