·192 syf.····Okunma: 18 Ekim 2022 23:42 Bu ay Kahraman Tazeoğlunun 3. Kitabını okudum ve diğer 2 kitaba göre çok çok aşağıdaydı benim için.
Katilime mektuplar diye bir bölüm yazmış.Her sayfada aynı konulardan bahsetmiş.Melankolik bir kitap gibi geldi bana.
Kitapta birkaç hikaye vardı onlar güzeldi,hoşuma gitti ama mektup kısmı baydı.