·76 syf.··Beğendi
···Okunma: 20 Ekim 2022 12:48 Belkide son zamanlarda okuduğum en güzel kitaplardan birisi. Eline ve yazına sağlık aytmatov. Aytmatov insanlar da iz bırakan büyük bir yazar. Öğretmen olmak bu kadar güzel anlatılamazdı herhalde. Her öğretmen arkadaşımın okuması gereken bir kitap. Şiddetle tavsiye ederim. Sen tohumu ek bitmezse toprak utansın.
#cengizaytmatov #ilköğretmenim #okudumbitti