·430 syf.··Beğendi
···Okunma: 21 Ekim 2022 23:52 Kitap konusu olarak çok güzel ve heyecanlıydı. Harlan Cobenin polisiye kitaplarını çok severim. Ama yayınevinin yazım yanlışlarına, imla hatalarına o kadar sinir oldum ki. Bu yazarı keşke başka yayınevi bassa. Bu yayınevinde güzelim kitaplara yazık oluyor. Polisiye seviyorsanız mutlaka okumalısınız.