Öyleyse bu küçük yaşam nefesi nedir? Siz neden gece yarısı uyanıp ayın şafak vaktine dek büyümesini ve küçülmesini izlemek istersiniz? Ya da neden erkenden kalkıp mor renkli dağların ardından doğan güneşi izlemek ve bir gece kuşunu dinlemek istersiniz? Veya neden oturup harika bir çiğin sizi tepeden tırnağa kaplamasına izin verirsiniz? Söyleyeyim, çünkü siz aslında bunu yapacak başka hiçbir hayata değil, bu hayata sahipsinizdir. Peki, siz bunu hayatınızda duygusal sorunlarınız, aşk ilişkisi sorunlarınız, akran-grubu baskıları, işiniz, hayatta kalma mücadeleniz, tehlikeli doğal çevreniz arasında nereye koyarsınız? Bu nu babanızın ve annenizin genetik kurbanı olmanız arasında nereye koyarsınız? Hayatı içinizde nereye koyabilirsiniz?