8/10
·375 syf.··
Beğendi
·
2017 1. kitabı
çok güzel bir kitap. Kardeşliği fedakarlığı ne güzel anlatmış. Kitabı bir kere elime aldığımda bir daha bırakamadım. Hasan için çok üzüldüm.Emire ise çok kızmıştım ama sohrap ı yanına alınca mutlu oldum. Keşke filmide kitabı kadar güze olsa. Önce filmi okuyan biri olursa bence kitabı okumak istemez. Filmi sanki başından savmak için yapmışlar.
Uçurtma AvcısıKhaled Hosseini · Everest Yayınları · 2024192,4bin okunma
·
7 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.