Daha cuma günü bu kitapla yazdığım notlarımı okudum . O kadar duygulandım ki tekrar okumak geçti içimden . Her adını gördüğümde tüylerim diken diken oluyor. İçinde geçenler tarihin gerceklerinin biraz üstü örtülmüş biçimi . Okudukça hayır olamaz gerçekten bunlar yaşanmış olamaz diyorsunuz . Tarihe baktiginizda hep bir acı...