Amin Maalouf okunması gereken bir yazar.Bu kitap en iyi kitabı değil belki ama iyi bir kitap.Savaşın çirkin yüzü ,insanları birbirnden uzaklaştırması ve yıllar geçse bile izlerinin silinmediğini çok güzel anlatmış. Okumak isteyen olursa tavsiye ederim.
Doğu'dan Uzakta