Puan vermedi·224 syf.····Okunma: 29 Ekim 2022 11:56 Kadın yazarlar kötü roman yazar diye bir düşüncem yok ama okuduğum en kötü romanlar arasında diyebilirim. Bir kere bu kadar şiirsel bir anlatım romanda ne kadar uygun tartışılır. Uzun ve devrik cumleler gerçekten yorucu. Ayrıca kelime kullanımı da çok iyi değil. "Monolog" kelimesinden hemen sonra çukur kelimesinin Arapçası "çaha"kelimesini kullanmak bana garip geldi. Benzer türde bir kitap olan "bülbülün kırk şarkısı"nı bir çırpıda okuyup bitiren ben onun dörtte biri kadar bir kitapta resmen eziyet çektim. Bu kıssa daha güzel anlatılabilir ama Nazan Bekiroğlu'nun yazdığı üslup ve dil bana hitap etmiyor.