Özellikle 90’lar jenerasyonundan Fox Kids/Jetix izleyen kesimin aşina olacağına inandığım bir çizgi dizinin uyarlandığı kitap. Wunschpunsch, Dilek İksiri! Büyücüler, büyücüler… Bilenlerin kafasında bence jenerik dönmeye başladı bile. Biz abimle çok severek izlerdik. Çok iyi hatırladığım, yıllar sonra bazı bölümlerini internetten arayıp izlediğim ve o esnada kitaptan uyarlama olduğunu öğrendiğim bir diziydi. O günden beri kitabını da okuyayım bari diyordum. Bugün okumuş bulunuyorum. Çocuk kitabı olabilir ama biraz daha büyük bir yaş grubu olduğunu düşünüyorum çünkü çok küçük çocuklar için ürkütücü olabilir belki. Ama çok güzel alt metinleri olan bir kitaptı. Diziden dolayı sanırım daha yüzeysel bir şey olabileceğini düşünmüştüm. Öğretici de olabileceğini düşündüğüm için bence artık korkmayacak çocuklar okuyabilir. Tabii bu demek değil ki yetişkinler okuyamaz. Hatta bahsettiğim diziye aşina nesil için tatlı bir nostalji de olacaktır. Severek okudum bir oturuşta, çok hızlı okuyan biri değilimdir ama birkaç saat içinde bitirdim. Kolay okunuyor, akıyor ve fikrimce merak da uyandırıyor. Bence kesinlikle değdi. Çocukluk anılarıma da döndüğüm 3 saat falan geçirmiş oldum.