Güzel bir kitap. Ama acaba Teneke Adam ilk başta kendine bir kalp istemesinin nedenini niye unuttu? O mu unuttu, yazar bay L. Frank Baum mu unuttu, yoksa bu üzerinde düşünülmüş planlı bir ayrıntı mıydı... Yazar şu mesajı mı vermek istedi: bazen istediğimiz şeye bizi iten sebep o şeye ulaştığımızda o kadar da gözümüzde önemli kalmıyor ve yeni bir amaca doğru mu evriliyor... Ama içimden bir ses yazar sadece bunu unuttu diyor.