İlber Ortaylı'nın okuduğum ilk kitabıdır. Çok beğendim. Hoca hiç geniş zamanlı konuşmuyor direk şunu yapın bunu yapın bu sonucu alırsın diye kesin bir dil kullanıyor. Bu kitabı okurken notlar aldım defterime. Onları okuyorum. Kitapta gezmek okumak mutlu olmak hedeften bahsediliyor.