Daniel, ilk kitaptaki Hiçbir Yer Dükkânı'nı bu kitapta bir karnavala dönüştürür ama müşterilerden birinin(Edna adında bir kız) merakı herkesin başına iş açar. Dükkânda var olan bir kötü güç harekete geçip her şeyi mahvetmeye çalışır. Birçok mücadeleden sonra her şey eski haline döner. Bu kitap bana Sihirci Çırağı kadar güzel gelmedi. Ayrıca çok da karışık. Sihir Soruşturma Bürosu elemanları gibi ilk kitapta olmayan karakterler falan var. Bazı şeyler biraz havada kaldı sanki. Kafamı toplayıp hepsini muntazaman takip edemedim. Çocuklar anlayabilir mi bilmiyorum. Belki de genç ve dinç kafalar benden daha iyi anlar, belli olmaz. Yine de Sihirci Çırağı kadar tavsiye etmiyorum.