·96 syf.····Okunma: 31 Ekim 2022 18:53 Yusuf Atılgan’dan okuduğum üçüncü kitap. Kalemini çok seviyorum. Canistan benim için hiç bitmesini istemediğim bir kitap oldu. Zaman zaman İnce Memed serisine benzetmişim oldu. İnsan tahlillerinde çok iyi bir örnek olmuş. Ayrıca ben Manisalıyım ve kitapta Manisa’nın ilçe isimleri geçmesi beni mutlu etti. Keşke daha uzun olsaydı…