1/10
·159 syf.··
2022 125. kitabı
·
16 saatte okudu
·
Okunma: 01 Kasım 2022 09:41
Kitabı okudum bitirdim ve hiç ama hiç beğenmedim. Bir kere romanın akışında bana kalırsa büyük sıkıntı var. Giriş gelişme sonuç hiçbir olay akışı falan yok. Üstüne üstlük her ne kadar gerçekleri ortaya koysa da ben bu kadar ülkesini gömen bir kitap da görmedim okumadım. Hani nerede güzelliklerimiz!? Bu kadar mı boktan bir ülkeyiz dedirtiyor insana? Cevabım HAYIR! Tabi ki değiliz. Görmek istediğin pencereye bağlıdır hayat. Yazarın penceresi ise hem aşırı siyasi hem aşırı dar.
Bize İki Çay Söyle ...Elif Key · İletişim Yayıncılık · 2015308 okunma
·
62 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.