Bir arkadaşım bu kitabı sosyal medyada paylaşmıştı. Oradan gördüm, ilgimi çekti. Ben de okudum ama biraz sıkıcıymış. Hiç okunmayacak gibi değil fakat kalın bir kitap olmamasına rağmen biraz ağır ilerliyor. Şeytan yeryüzüne gelip Amerikalı çok zengin bir adamı öldürür ve onun bedenine girer. Yanında zebani bir arkadaşı da vardır. İnsanlarla konuşur, görüşür ama insanlar o kadar kötü, o kadar düzenbazdır ki sonunda insanlar tarafından kandırılır, dolandırılır. Konu çok hoş, çok cazip ama dediğim gibi bana çok da akıcı gelmedi. Ara ara sıkıldığım oldu.